Spijker: “Ik blijf bij de fruitreep”

Supermarktketen Albert Heijn heeft vlak voor het begin van het nieuwe wielerseizoen een nieuwe smaak gelanceerd in haar range fruitrepen. Na appel en bosvruchten is er nu ook de smaak framboos. Fietscie Man-van-het-Jaar en fruitrepenliefhebber Coen Spijker was vanmiddag aanwezig bij de presentatie van de nieuwe reep op het hoofdkantoor van Albert Heijn in Zaandam.

“Ik ben sinds jaar en dag liefhebber van de fruitreep en ben erg content dat er een lekkere smaak aan het assortiment is toegevoegd”, aldus een nog niet al te afgetrainde Spijker. “Enkele collega’s beweren wel eens genoeg te hebben van de fruitreep, daar kan ik mijzelf niets bij voorstellen. De repen zijn lekker en voedzaam, ik ben ervan overtuigd dat met de komst van de framboossmaak weer meer Fietscierenners de repen in hun wielertenue zullen stoppen als ze op pad gaan.”

Spijker liet tijdens de presentatie vallen dat hij ook wel eens gevraagd is om bij Harrie Piekema in de bekende commercials te verschijnen, maar hier wil hij vooralsnog niet aan beginnen: “Daarvoor vind ik de jongens van Team Principia veel geschikter”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *